ТЕРАПІЯ ПСИХІЧНОЇ ТРАВМИ
Півторарічна навчальна програма з системно-феноменологічної психотерапії та системних розстановок психічної травми (6 потік). 10 модулів Старт першого модуля 5-6 жовтня 2024 року онлайн

Програма організована за сприяння Української Асоціації Системних Розстановок.
Курс буде корисний для тих, хто працює з людьми в якості:

Психологів, психотерапевтів, які працюють у сфері сімейного та особистісного консультування.

Педагогів, лікарів, соціальних працівників.

Тренерів, коучів, бізнес-консультантів.

Студентів психологічних та медичних ВНЗ.
Запропонований у цій програмі психодинамічний підхід та техніки роботи з різними психологічними травмами розширюють можливості роботи спеціаліста будь-якого психотерапевтичного напрямку та забезпечують надійну базу для подальшої практичної діяльності.

Формат навчання:
Загальна тривалість програми — два роки (274 акад. години). Перерви між модулями — 1 - 1,5 місяця.

10 - двоєдинних семінарів 8 акад. годин на день (160 акад. годин).
Для навчання теорії, методам, технікам та набуття особистого досвіду.

10 - дворазових практичних груп по 5 годин на день (100 ак.годин).
Для відпрацювання технік та особистих навичок ведення розстановок травм, а також робота в якості клієнтів з власними запитами та темами.

Підсумкова атестація (очна супервізія) (32 ак. години)
У груповому форматі під керівництвом супервізора для проведення самостійної роботи з клієнтом і виявлення «сліпих плям» у роботі спеціаліста.

Особиста терапія
Особисте розстановлення травми в групі.
Вартість одного модуля за передплатою Передплата складає 2000 грн.
До 1 вересня 2024.
4 000 грн
1 модуль
2 дні теорії 2 дні практики Додаткові матеріали: відео + презентація
До 1 вересня 2024.
6 000 грн
1 модуль
2 дні теорії 2 дні практики Додаткові матеріали: відео + презентація
В день початку модуля.
8 000 грн
1 модуль
2 дні теорії 2 дні практики Додаткові матеріали: відео + презентація
Залиште заявку, і ми зв'яжемось з вами.
Програма курсу складається з 10 модулів.
Модуль 1
5-6 жовтня
- Поняття психічної травми.
- Огляд основних видів травм та різних підходів системно-феноменологічної терапії та консультування.
- Феноменологія травматичної системи самозбереження.
- Теорія об’єктних відносин: поняття і формування внутрішнього об’єкта.
- Стресова і травмуюча ситуація.
- Прив’язаність та перерване рух любові.
Модуль 2
30 листопада - 3 грудня
- Фізіологія травми.
- Наслідки психічної травми.
- Модель Франца Рупперта: взаємодія вижившої, травмованої та здорової частини психіки після травми.
- Діагностика психічної травми та ПТСР.
- Травма свідка.
- Терапевтична позиція у роботі з психічною травмою.
- Захисні техніки терапевтичної роботи.
Модуль 3
25 - 28 січня 2025 р.
- Реакція індивідуальної нервової системи на травмуючу ситуацію.
- Робота та взаємозв’язок структур головного мозку травматичної ситуації.
- Терапія травми на фазі стабілізації.
- Вікна толерантності.
- Психодинамічно-імажинативна терапія Луїзи Реддеманн.
- Моделі роботи з травмою: 5-ступінчаста модель зцілення травми.
- Мерілен Мюррей. Яйце травми.
Модуль 4
22 - 25 березня
- Формування ресурсної терапевтичної позиції.
- Внутрішні та зовнішні ресурси в роботі з травмою.
- Фокусування на ресурсах.
- Створення внутрішнього безпечного місця.
- Розвиток внутрішнього спостерігача.
- Точки опори та внутрішні ресурси в системі тіло-інтелект-емоції.
- Робота з життєвими почуттями.
- Ейфо-почуття.
Модуль 5
24 - 27 травня
- Причинно-наслідкові зв’язки формування симбіотичної травми.
- Особливості роботи з симбіотичною травмою.
- Екзистенціальний сором.
- Стан психіки «Внутрішня дитина» та робота з нею.
- Травма в сновидіннях.
- Цілющий рух між травмою та ресурсом.
- Воронка травми – воронка зцілення.
Модуль 6
19 - 22 липня
- Психо-сексуальний розвиток дитини. Норма та патологія.
- Стадії розвитку та особливості формування зрілої сексуальності.
- Фіксації та перверсії.
- Сексуальна травма та її наслідки.
- Признаки сексуальної травми.
- Сексуальні переживання, суперечливість почуттів.
- Інцестуозні об’єктні стосунки.
- Зцілення, як зосередження на реальному болю.
- Супровід постраждалих від сексуального насильства.
Модуль 7
20 - 23 вересня
- Травматичний досвід та психічні захисти.
- Створення масок.
- П’ять видів травм за Ліз Бурбо та особливості роботи з кожною травмою.
- Рівні мотивації.
- Інтеграція посттравматичних станів.
- Важливість системного сприйняття часу та події, як поля травми, і створення нових моделей взаємодії батьків і дітей.
Модуль 8
22 - 25 листопада
- Трансперсональні аспекти травми.
- Трансгенераційна передача травми.
- МЕМ як емоційна «інфекція».
- Травма системних відносин (зловживання або поразка емоційного зв’язку).
- Травма втрати (улюбленої людини або умов життя).
- Особливості роботи з фінансовою травмою та травмою втрати.
Модуль 9
31 січня - 3 лютого 2026 р.
Модуль 10
21 - 24 березня 2026 р.
Модуль здачі підсумкової роботи
5 - 7 червня 2026 р.
Автор курсу та ведуча програми Світозарова Світлана Василівна
Кандидат психологічних наук, практикуючий психолог-психоаналітик, навчальний аналітик і супервізор Європейської Конфедерації Психоаналітичних Психотерапій (ЕКПП), засновник і директор МІПСК, системний терапевт, автор навчальних програм з психоаналізу, системно-феноменологічної терапії та системних розстановок, терапії психічної травми, Президент Асоціації Розстановщиків України. Стаж практичної роботи більше 25 років.

Формат модуля
Кожен модуль навчальної програми з терапії психічної травми складається з 2-х частин:

з 10:00 до 18:00
2-х денний теоретичний блок, в рамках якого студенти отримують теоретичну інформацію та знайомляться з методиками і техніками роботи. (24 академічні години)

з 10:00 до 15:00
2-х денний практичний блок, під час якого студенти відпрацьовують вправи та терапевтичні техніки, а також отримують власний клієнтський досвід. (16 академічних годин)

Також передбачені інтервізорські групи під наглядом куратора з відвідуванням учасниками протягом всього навчального курсу (за бажанням).
Наше відео
Відгуки клієнтів
Я завершила програму навчання роботі з розстановками психічних травм. У цій програмі — не лише навчання, а й дуже активна робота з власними травматичними історіями. А це означає, що ти стаєш трохи іншим:
- більш вільним,
- з’являється більше творчої енергії,
- відчуваєш себе більш дорослим, сильним, вільним.
Взагалі, ти змінюєшся, і життя набуває нових яскравих барв. Як і будь-яке навчання, це завершилося підсумковою роботою. Було тривожно, навіть страшно. Але ми справилися, я справилася — здала!
Щиро дякую всім, хто був поруч у цей складний, довгий (іноді здавався нескінченним), але дуже цікавий період. Всім, хто навчався разом зі мною, та тим, хто навчав. Бажаю всім удачі в житті “ПІСЛЯ”.

Марго Іпатова — Учасниця другого потоку в м. Київ
Вітаємо з успішним завершенням курсу та здачею супервізії! Це великий досягнення – пройдено шлях із 6 модулів, 1,5 роки навчання, глибоке занурення в теорію та практику терапії травм методом розстановок, десятки інтервізійних груп і, звісно, робота з власним травматичним матеріалом.
Тепер час зробити паузу і упакувати отримане, щоб з новими силами приступити до наступного етапу. Успіхів у новому професійному напрямку!

Тетяна Микало — учасниця другого потоку в м. Київ
Все ми родом з дитинства…
А наша ОСОБИСТІСТЬ, родом з травми…
Проходячи через різні травмуючі ситуації в дитинстві, ми немов розсипаємо насіння нашої унікальності. А вони, завдяки різним стратегіям виживання, зберігаються до того моменту, коли ми зміцніємо і зможемо повернутися за ними.
Саме поняття “психологічна травма” для багатьох звучить лячно. Але по суті, за кожною травмою приховується колосальний ресурс, головне — побачити його і прийняти.
Велика подяка Світлані Світозаровой та всій групі за знання та м’яке, трансформуюче поле.

Юлія Ніколаєнко – Учасниця першого потоку в м. Запоріжжя
Це дійсно справжній майстер-курс для професійних розстановщиків та не тільки. Це унікальні курси підвищення кваліфікації для людей допомагаючих професій.
У чому унікальність?
Це технологічність подачі матеріалу з урахуванням досвіду всіх учасників групи. Причому як досвіду особистого, так і професійного.
Інтерактивний підхід до навчання: теорія максимально подається через практику.
Висока інформативна щільність + коректна швидкість з урахуванням можливостей кожного.
Це виглядає так: ВСІ встигають дати зворотний зв’язок і відчути увагу ведучого та реакцію групи (вражає!!!).
Як це вдається Світлані Василівні, зрозуміти неможливо… можна тільки ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ і тоді дізнатися!

Ірина Жабська — Учасниця першого потоку в м. Запоріжжя
Іще один крок. До себе. До тих частин, які губили дорогою до цього дня. Повернення, щоби себе нарешті вчути, дослухатись того, що тіло нам несе віками. Склонитись в шані усьому що є, та досі в нас нуртує, аби донести свій урок собі…. Забрати з тих часів Себе і далі – Жити…
Закінчився останній модуль. Розстановки травми. Низький уклін Учителям…
